04 February 2011

dark life

blackOut! blackOut!

xptOt btOl. dalam banyak2 umah kat blOk 4D nie, umah aku sOrg je yg blackOut. tgah syOk2 smbut tahun baru, ini lak jadi. bikin aku panas btOl. huhU!

x pasal2 aku wif my rOomate t'paksa b'angkut segala bntal, selimut g tumpang merempat umah orang *aku angkut skali tilam n my huggie* 

pengajaran   :   malang tidak berbau. makesure anda m'gunakan hndphOne yg ada tOrchlight kerana ianya sgt m'bantu dlm situasi spti ini.


beginilah aku ketika m'hadapi situasi kecemasan tadi.  sesengal!


Credit tO cik jOjoy, cik epa, cik Ochwit sama cik nadya y m'beri keizinan menukar status bilik diOrg menjadi rumah tumpangan atau nama fOfular mOtel. thanx gegurl! :)

thanks for reading ! jangan malu-malu nak komen tau (◕‿-)

0 00 orang sedang berbuenO:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...