06 January 2011

surprise !



3 januari 2010 ! hari t’gezut sdunia.
Hehe ! aku dpt surprise yg xt’jangka. my chenta dtg anta aku kt airport. AfiQ kata sprize tak jd spenuhnya. Sebbnya beliau plan nk surprise aku kat apOrt tp terjumpa kat petrOnas. Sape kata xjadi wahai chenta. Jadi sangat tu cyg! Hehe even jumpa kt ptrOnas memg t’gezut la amat2.
Tgh dOk msg2, tetiba ada depan mata. Sape xtrgezUt kan. T’haru giler. Beliau ada klas pagi tp stil sempat rush trun penang jupa aku kat airport. Tp sdih gk la dpt jupa pon xsmpai sejam. Dlm stgh jam je sbb flght aku kul 10. Bliau temankan aku check in. then brekfst jap pastu dah diOrg calling masuk. Huhu tp xpe even sekejap amat b’makna. Bukan slalu leh jupa kan.

pssstt. . .Thnx my dear 4 cOming.
Siyesly, tergezut + hepy + t'haru sgt. Luv u ya!
Thnx3 4 ur surprise drling ! i like it dear. Sgt mngejutkan dan menggumbirakan.
Hehe :) 


kau dan aku ! 




thanks for reading ! jangan malu-malu nak komen tau (◕‿-)

0 00 orang sedang berbuenO:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...