23 January 2011

trip on sunday



sarikin best. barang kat sariken murah2. rambang mata klu tgOk brang2 kat sariken. sariken sariken sariken. bla bla bla.


 dri sem 1 aku kat srawak, ayat2 tu la yg slalu aku dgr pasal sariken. even my mum pOn bg sgestiOn kat aku sruh try jalan2 sna. barang2 murah. bila dh ramai kata gitu, aku sbgai manusia beasa, gadis normal yg gemar melihat bnda2 mnarik mula t'ikOt2 t'ingin2 nk gi. dr sem 1 sebut2 nama sariken tu tp xpenah pOn smpai. tp masuk sem 2, plan2 akhrnya m'jadi. yeeehaaa! kumpul2 9 org t'masuk ak stuju nk jOin. memandangkn ramai, so kitOrg pOn dgn pOyonya menyewa avanza. yeaw!

plan mula nk gerak kul 10 pagi. *sayang nk lepaskan tido*
tp at last my fren, eda call aku then gto yg tempat tu kalu lewat2, barang naek hrga. so tukar plan gerak kul 8.
fuh! tabah gile kami sume g sariken dgn pnuh smgt tp padahl sOrang pon xtau jalan. ada yg dh penah pegi tp cam x ingt jalan. xpe neber mind. it dOesnt matter, oke. d mana ad kmahuan d situ ad jalan.

 kitOrg guna kaedh peta b'gerak. hehe! pusing punya pusing, jalan sana, U turn sini, belOk sna belOk sni, lastly smpai gak ke sariken. yeehaa! :) 
owh rupanya sariken ni ala2 cam padag besaQ, rantau panjang. pasar beasa je. tp panjang giler. maklumat bru yg kitOrg dpt bila smpai sna ialah, sariken juz availble On sturday & sunday je. klu sabtu open 4 whOle day. tp on sunday juz half day. ape lagi klam kabut la mlawat kdai2 situ, takOt xsmpat. hehe! acara tawar menawar pOn giat b'laku. hehe!
aku dpt satu teddy cOmel *aku kasi nama HUGGY* dgn hrga bOmbastic! hehe! aku dpat bli tlekOng wif spesel price babe! :)
tp dlm ramai2 kitOrg yg gi tu, paling terrOr bab tawar mnawar serah kat Aja. sume barang dye dpat murah. xaci! huhu!

lepas habis memusing2 sariken. menunggu datin aja n eda.

balik dr sariken smpat lagi kitOrg singgah kat satu garden yg sgt cntik. view dye mmg best. tenang sgt tgk ada sungai kecik wif waterfol. nice! subhanallah !

tengOk. cantik kan view dye.
hiyaaarrk! tumbuk epa dgn jOy. nOty sgt :)


cOol ! :)


garden accessOries

xckup lagi tu. sewa keta 4 half day, so nk cukupkan half day tu merata2 jugak la pusing. akhirnya dpt jugk singgah sOlat kat masjid kuching yang sgt cantik *pink kaler dye punya cat*
after dat bru dpt ec perOt yg x terisi dr pagi. aku bawak diOrg g makan kat serapi cOrner at serian. pakat2 layan tOmyam sume. makan smpai licin pinggan. pergh! kenyang akhirnya.
Alhamdulillah :)

tgOk jam. usih byk masa lg nie. pining dh xto nk g mana. lastly we ol decide g mlawat bOulevard. sOlat asar kat sna, pastu wndOw shOping cikit, bli cikit2.

cik ted yg sgt cOmel. geram!


i'm lOving it! xdpt beli. b'gmbr je pOn jd ler :)



Then jln punya jln. . . . tgok2 jam. . . hOho! time is running Out! mula la kelam kabut.
aku pOn blagak ala2 mchael shumacher d ats jln raya. *versiOn berhemah temah*
finally smpai at unimas on time babe. tepat kul 8. cayala. hehe!


sampai akhirnya :)


penat jgn kata la. sgt2 penat! tp xkesah sbb best n dpt gak rilex2 release tnsiOn.


my pinky huggy! cOmel x. :)


. . . PEN OFF. . .  ^_^


thanks for reading ! jangan malu-malu nak komen tau (◕‿-)

0 00 orang sedang berbuenO:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...