02 December 2011

Dunia Semakin Tenat

speechless !

mata juling naek ke atas. rasa macam nak cakar-cakar muka sendiri.

seriOus ! aku terkejut bila tengok video nie.

ibu berzina dengan anak.

then boleh pulak terang-terang kau mengaku.

dengan penuh bangga kau masuk tibi tayang muka riak tanda hebat.

yang si anak, dengan muka selamber , "saya ditarik-tarik oleh ibu saya."

yang si ibu pulak kononnya rindu kat suami yang dah meninggal.

boleh pulak buat pengakuan hubungan diorang memang macam suami isteri.

eh eh eh !

wat de heck ! tolong la.

boleh pulak diorang menghalal-halalkan yang haram.

tanpa rasa malu pulak tu. 

statment paling hot si ibu tu keluarkan ,

"Yang penting saya tak berzina sama orang lain,tapi sama anak sendiri."

eh , tak senonoh la kau.

dah ! aku malas nak bebel banyak tambah dosa memaki hamun kat belog suci aku.

just check it out . . .  





Pssstttt . . . . bila kita melihat berlakunya maksiat dlm masyarakat, maka cegahlah dengan perbuatan. kalau tak mampu jugak cegah lah dengan lisan. dan kalau tak mampu jugak cegah dgn hati. tapi kalau tak mampu jugak lepaskan je sedas pelempang. 





thanks for reading ! jangan malu-malu nak komen tau (◕‿-)

27 00 orang sedang berbuenO:

fadh leyanie said...

Dunia akhir zaman beginilah jadinya.

Miss Purple Ungu said...

terlampau ikutkan nafsu begini la jadinya huhuhu...

nuyen said...

nauzubillah

suha said...

nauzubillah. mintak dijauhkan lah.

ƒαиα❥ said...

MashaAllah ... melampau nye.. =='

✿ cik pieQa ✿ said...

@fadh leyanie : mitak2 kita dijauhkan kan kan.

✿ cik pieQa ✿ said...

@Miss Purple Ungu : itulah kan. orang islam. nafsu menjadi2 sampai anak pon die nak sapu. ish !

✿ cik pieQa ✿ said...

@nuyen : mitak dijauhkan kan nuyen . . .

✿ cik pieQa ✿ said...

@suha : itula pasal kan suha. moga2 kita tak macam si ibu neyh. hais !

✿ cik pieQa ✿ said...

@ƒαиα❥ : teramat dan sangat2 melampau kan. huhu !

zer0xs said...

adoi...... speechless...

kura said...

menyampah gua dgn clip ni. haa!

budak penjara said...

ciss..de gak orang cmtu ye

yana-feehily said...

mmg dh nak kiamat..huhu

YOUsoF said...

Astaghfirullah.......

Mohd Izzar said...

nk kiamat da ...huhuh

aisya said...

ya allah..
apa la nak jadi..

MZ said...

dunia, dunia.

norash_nadjah said...

anak dia mcm ikoot je ckp mak dia..adakah dia "terkena" nasi........ atau seumpamanya????

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

macam amcam lah

✿ cik pieQa ✿ said...

@zer0xs : kan kan ! speechless teruz (-.-)

✿ cik pieQa ✿ said...

@kura : gua juga begitu. hihI!

✿ cik pieQa ✿ said...

@budak penjara : itulah kan. tanpa segan dan silu kOt. grrr~

✿ cik pieQa ✿ said...

@yana-feehily : petanda dah kan kak ngah.

✿ cik pieQa ✿ said...

@Mohd Izzar : petanda akhir zaman .

✿ cik pieQa ✿ said...

@aisya : gila kan !

✿ cik pieQa ✿ said...

@norash_nadjah : a'ah kan kak nadjah, nampak jugak anak die cam ikut je. tak redha tp pasrah je.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...