20 February 2011

addicted tO cOp kOlej !

pagi petang siang malam. aku busy memanjang sejak dua menjak nie. skrg aku dh dijangkiti penyakit giler cOp. kalau sem lepas aku makhluk paling malas jOin xtiviti yg kOlej anjurkan. tp sem ni rasanya aku paling rajin kOt *statement masuk bakul*.
ape je prOgrm kOlej buat, terkedek aku jOin even juz jd audience. dpt gak tu cOp. xpenah aku men basketbOl. tp aku selamber badak jugak jOin. semata2 cOp tuu. hehe! sempai patah riuk pnggang aku maen basketbOl. beru aku tahu rupanya basketbOl ni maen ganas. tak macam netbOl yang penuh kelembutan dan keayuan. yaaaw! ada lagi futsal! yang tu paling x tahan. bab sepak2 nie. aku cukup lemah. lasak gilo. al-maklumla aku ni gadis ayu lagi menyOpankan *sila tampar aku laju2*.
memang x masyuk la maen futsal. aku asyik sepak bOla kua cOurt. dari situ juga baru aku tahu rupanya bOla ni pOn degil cam aku. bersungguh aku sepak smbil berlari2. tapi bila aku tgOk bawah, bOla x de pOn kat kaki aku. tertinggal di belakang suda. sengal kan bOla tu. skarang ni pOn aku dh macam nenek2, jalan tbOngkok2, cam rObot pon ada. bergerak ikut step. adui, itu sume demi cOp. cOp kOlej babe cOp kolej. bia la org kata aku nie giler cOp kOlej. ada aku kesah. dats nOrmal, oke. untuk kesenangan aku di sem depan jugak. buatnye mata merit aku xcukup sperti yg ditetapkan, kOmpom aku kena tendang kOlej sem depan. tamau aku! menyusahkan hidup aku tu nk kena tgal luar kampus. so dats why aku merajinkan diri bertungkus lumus mengumpul cOp kOlej 4 diz semester. yeayea! gO capieQah gO! allamanda waiting 4 me, yaa! :)


lalala. dengan bangganya aku menayangkan cOp yg xseberapa banyk.
. . . pen Off . . . ^_^ 




thanks for reading ! jangan malu-malu nak komen tau (◕‿-)

0 00 orang sedang berbuenO:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...