22 February 2011

cOntest yang aku sendiri pOn tatau !

Sesungguhnya aku pOn xfaham cOntesto apekah ini. tapi bila aku di tag utk jOin and i juz have tO answer diz simple QuestiOn, dats oke 4 me. layan saja la. hehe!


Nama manja korang yang hodoh ?
haish! Ade ke? Takdela. Nama manja, sumenyer cOmel xde yg hOdoh. 

Apa korang akan jadi lagi lima tahun ?
beloved wife tO afiQ amzar, mama kepada seOrg baby yg kiut and master hOlder.Amiiiiinn.

Latest movie yang korang tengok ?
kak limah balik kampong. Mcm sengal. Cer citer cer citer!
 
Latest drama yang korang tengok ?
Drama kOrea. Secret Garden. best!

Perkara terbaik yang pernah berlaku dalam hidup korang ?
bOrn to dis wOrl and being a sweet daughter to my mum and my dad. Pheeew! :)

Sape yang korang benci ?
org yang x tau menghargai orang lain.

Kenapa ?
Sebab bunguk kOt kalau tak pandai hargai orang. Hais!

What is muka talam ?
gaya macam suci padahal belakang cam hampeh!

If ada , siapa ?
Kawan aku. Eh silap ‘BEKAS’ kawan aku. Aku xminat nk kawan ngn org mcm tu, oke. u can b.l.a.h from my life :)

3 nama bakal anak anda ?
hais! Xdecide lagi. tp angan2 nak letak nama anak2 mula huruf pangkal A____ S____ :)

Your future hubby ?
Afiq Amzar Zainal. Insya Allah :)

Kenapa korang rase dye ?
sebab saya sayang beliau, dan beliau sayang saya :)

Apa benda yang wajib ada dalam beg korang ?
purse, cOmpact pOwder, perfume, pen, brooch, my spec, deodorant, gula2! Semak kan. Hehe!

Rumah korang kat mane nanti ?
tak kesah mana2 pon. Kalau bOleh nak sangat2 yang dekat dengan parents. And satu lg yang penting dalam rumah tu nanti ada saya dan dia. Haha. Gatal kan!

Tempat picnic pilihan korang ?
ofcOz at de beach!

Honeymoon place korang kat mane ?
nak g bali. Hehe! Klu xdpt g bali, pulau tiOman pon jadi la :)

Kenapa ?
kerana saya sangat sukakan pantai. Tenang n damai. Yaaaaw!

Siapa name orang yang anda syg dalam diam sekarang ni ?
Diam tu tak diam sangat kOt. Tapi kalau beliau baca beliau mesti perasan yang saya sayang beliau.

Ape korang buat buat before tidur ?
baca dOa + think 4 de future + berangan2.

Bangun tidur ?
peluk my huggy n tengOk hp.

Colour tema wedding korang ?
x plan lagi. Tp 4 me, I prefer to black and white themes.

Dekat mane wedding korang diadakan ?
siang kat rumah. Malam kat pantai. Melampau kan. Tp sweet! I love beach :)

Korang prefer lelaki berjanggut or not ?
Berjanggut la, sunnah Rasul tu. Tp tanak janggut banyak2 sgt. Nak ciput2 je. Psst cinta saya ada janggut tau. cOmel :)



thanks for reading ! jangan malu-malu nak komen tau (◕‿-)

0 00 orang sedang berbuenO:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...