01 February 2011

give blOod give life

seumur hidup x penah lagi aku derma kan darah aku kat mana2 hOspital. penah jugak skali dulu masa kat kOlej, kunOn2 nk g m'derma darah. dh seap bratur lagi. skali bila tgOk ada yg pengsan la n then tgk lak pek2 darah b'gntungan, uishhh bikin aku seram kOt. trus cancel. hehe!

but tOday, cipta sjrah. aku g menderma darah. bukan aku punya darah la, aku tOlong teman je kawan aku menderma. hehe! 1st time tu nmpk dpan mata cmne diOrg amik darah. huhu memg patOt aku xderma, bukan aku kedekut darah, tp scary aku tengOk org derma darah. tambah2 lagi tadi bila tgOk member aku, jOy drma darah. punya b'sguh sgt nk menderma smpai darah takOt nk kua. 





tengOk tu, nurse tu pOn cam gelabah sbb darah xmO kua. takOt aku!
Tangan jOy sampai jd biru + hitam cOz darah xkua2. takOt btOl aku tgk bila jd camni. jarum dye besar giler. yaawww! dh mcm p'buluh. kOmpom, smpai ke tua la aku xderma darah aku!
x berani derma, tolOng teman pOn jadi je la. hehe!


selesai suda! senyum je dye dh seap drma. :)

AKU TETAP AKU. AKU TAMAU DERMA DARAH. AKU KEDEKUT!

... pen Off ... ^_^

thanks for reading ! jangan malu-malu nak komen tau (◕‿-)

0 00 orang sedang berbuenO:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...