22 March 2011

k . A . w . A . d

"kireiiiii, kanan kireiiiiii, kireiiiiip kireiiiiiip…"

"skuadddd skuaaadd  !"

"berhennnnnnnnn….ti!!! "

"1 up 2 !"

yeah kawad! kOrg suker tak kawad? Aku, nak kata suka sangat tu x jugak. Tapi layan jela. Ada yang best and ada yg unbest. Yang best nya bOleh buang stress dalam kepala dengan m’jerit sekuat hati kat padang kawad. Yang unbest nyer tu lepas kawad muka akan b’tukar jadi black and bOld and beautiful. Yeaaaw! Sangat x suker.
cari2 ! mana paling bOld n black, itulah aku. huhu!
 Last aku jOin kawad dulu2 la masa PLKN. But since last 4 years, aku masuk kOlej xde kawad2 dah. Then skrg masuk UNIMAS aku TERjOin lagi skali kawad. Aku jOin kawad ni pOn bukan ape, just nak kutip cOp kOlej kumpul merit. Dats why aku sanggup m’hitamkan diri yang dah sedia hitam utk jadi wakil kOlej Allamanda dalam p’tandingan kawad kaki. Yang lebih m’banggakan, kitOrg training kawad just dlm masa 3 hari 2 malam je. gempaQ kan. Dengan latihan selama 3 hari 2 malam tu kitOrang t’paksa fight dengan geng PALAPES and SUKSIS. Fuh! Geng2 sifu kawad dOwh. kOntnjen diOrg hentak kaki kua satu bunyi je. Kontinjen aku hentak kaki, bunyi cam taek lembu jatuh. Haha ! Tp xpe relax sudah. Ape yang penting? cOp kOlej. Kalah menang belakang kira.
Hehe! *xde semangat juang langsung kan* :)

lagipOn rasanya memg kOmpOm xleh nak menang pOn. kOntinjen laen pakai uniform seragam cun habis. kitOrang punya kOntnjen pakai baju cam nak gi maen bOla. adOyai. Haha! Memang aneh la.
Tp UNIK. *kOnon* ;p
see ! style kan baju kitOrg. hee !
 keputusan akan kua hari penutup feiskou next week. Juara memang kOmpom dapat kat PALAPES. And tempat terakhir kOmpOm kOntinjen aku ALLAMANDA. dOwn btOi aku ni kan. Haaaiih !
kitOrang bergambar je lebih, kawad macam hampeh. Akulah tuu yang paling hampeh ! lalala~





THE END       


thanks for reading ! jangan malu-malu nak komen tau (◕‿-)

0 00 orang sedang berbuenO:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...