03 March 2011

lalala~


"selamat tinggal kekasih, selamat tinggal sayangku...
kekasih terbaik yang pernah singgah di hatiku...
jangan pernah kembali..jangan pernah ke sini..
kekasih terbaik yang pernah singgah di hatiku.."

apa yang nak aku coretkan di sini adalah mengenai paper mid term aku telah selamat sempurna semuanya aku goreng menjadi sayur pucuk ubi masak tumis tambah cili api kasi pedas kaw2. Bukan tu je stOk pluru M16 aku pon dah habis aku gunakan untuk mid term smata2. Hehe!
Xtau la ape result yg akan keluar nanti. aku dah lepas! skrg dengan bangga aku bagi tau, kepala aku ni kalu di timbang mungkin dh menurun berat nya. Maybe dah kurang 50 kilo dari berat sebelum nie. Bahagia2!
 adoyai. lepas ni yang tinggal adalah esaimen and project serta final exam *alert! membunuh!*


psst . . . baru je habis midterm blum hbis blaja lagi, dh kecOh seantero kan. pOyo kan aku. Biala apa ku kesah? Tamau baca tutup mata, oke. :)

thanks for reading ! jangan malu-malu nak komen tau (◕‿-)

0 00 orang sedang berbuenO:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...