05 March 2011

saya pemalas terunggul

Mid term dah habis. Meaning final exam akan muncul xlama je lagi. aku sepatutnya dah start study dah nie. Make a full preparation 4 my final yg x lama lg nk datang kat aku. Aku mesti study, mesti prepare, MESTI ! itu lah angan2 aku sebelum melelapkan mata semalam. tapi aku malas. Sangat malas.
Aku la pemalas no. 1.
Sengal! Bebal! *marah pada diri sendiri* kerja yang betul-betul aku buat bila aku bangun pagi ni hanya :
  • bangun pagi. gosok mata. tengOk hp. turun katil. on laptop. Basuh muka. gOsok gigi.
  • basuh baju tunggu next week. (sebab aku baru je lepas basuh baju malam semalm)
  • sidai baju yang aku basuh malam semalam
  • basuh apa jadah dalam sinki. kosongkan sinki. dan masak air.
  • air dah masak. Buat megi, brekfst paling bagus aku di U!
  • laptop dah on. check FB. Update status. Buka blOg.
  • bukak blog dan menaip sambil menghirup kuah tOmyam dan mendengar lagu perfect two – auburn
  • skOdeng keta2 cantik kat car park allamanda. Layan auto show dari bilik.
  • Update status FB skali lagi.
  • Perut aku mintak di isi lagi. Thinking. I shud take my bath nOw (-.-)

see? sangat pemalas kan. motif utama aku adalah study. tapi? tak ada motivasi. mungkin patut tido kembali? tidak. baca buku? nota? tidak. Aku patut turun isi perut aku dulu, trus melawat auto shOa and pegi kutip cOp2 kOlej yg berlambak kat dataran allamanda. Then, waktu bila nye aku nak stadi nie?

mama, tolOng kaklOng. Marah kalong ma. kaklOng sgt malas!’’

malas.malas.malas.malas.malas.malas.malas.malas.malas.malas.malasssss!

pssst : sedih dengan diri sendiri yang pemalas dan tak b’mOtivasi langsung.!

[update myself] : capieQah! Wakeup2! Tamau malas! aku study malam karang!


Eh, kenapa malam karang,kenapa bukan sekarang. Simple! Sebab aku malas. Huhu!

AKU SI PEMALAS


thanks for reading ! jangan malu-malu nak komen tau (◕‿-)

0 00 orang sedang berbuenO:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...