25 August 2011

i gOt it !

i got it ! i gOt it ! yeah yeah yeah !

melompat-lompat , terkinja-kinja tak ubah seperti ibu kanggaroo yang sedang berlari menyelamatkan diri.

akhirnya, aku dapat kad raya yang aku idam2kan.

hais ! tidak tidak ! bukan aku pos sendiri , memang ada orang bagi.

sumpah ! ini kesah benar. aku tak tipu.

ex-student aku bagi. poswoman nya adik aku yang satu sekolah dengan dia.

biarpon takde setem tertempek kat sampul, aku tidak amik kesah. yang penting aku dapat.

baby sayang, jgn tendang2 lagi ye, mama dah dapat kad raya yang diidam-idamkan.

tadaaaa ! mempersembahkan . . . 





tak sia-sia aku mengidam kad raya . akhirnya dapat jugak. baru nekad nak sumbat kepala dalam mangkuk tandas kalau tahun ni tak dapat kad raya.
Allah masih sayang kepala hambanya ini .


Pssstttt . . . ehek, dalam ramai2 anak murid, sorang je yang ingat nak bagi kat aku. cets !




thanks for reading ! jangan malu-malu nak komen tau (◕‿-)

10 00 orang sedang berbuenO:

cik ungu said...

aahh benci benci!!!



*terus berlari ke peti surat depan rumah ~




benci lagi!!

Chachos Cheezy Wedges said...

untung laa... nakk!! haha

ShErA said...

wah... trs dpt kad raya ye... bestnya... shera kad raya maya ada la... hehe

aku said...

leh tak kad tu antar kt aku lak..heee

Wanie said...

owh cikgu ke?td baru nmpk kad raya sebijik macam ni kat blog org lain..hehe

✿ cik pieQa ✿ said...

@cik ungu : ahaha ! cer tukar strategi, lari ke peti surat rumah jiran sebelah lak.

✿ cik pieQa ✿ said...

@Chachos Cheezy Wedges : haha! tunggu raya tahun depan.

✿ cik pieQa ✿ said...

@ShErA : tula shera. histeria terus dapat kad raya.

✿ cik pieQa ✿ said...

@aku : boleh bha kalau kau. bak gunting, aku nak potong dua. kita amik sorang sebelah. sampul bagi kat cik ungu. kih3!

✿ cik pieQa ✿ said...

@Wanie : ngee lepas grad dip dulu, jadi cekgu tak bertauliah jap kat prvate skul.
kah2 untung ada budk yang ingt lagi.
hais sape tu? jodoh tu dapat kad raya serupa. kih3!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...