14 December 2010

new year . new house . new life



Al kisahnye b’mula pd tanggal 1 muharam tahun hijrah, aku dan fmily m’angkat kaki dan tangan utk pindah ke rumh baru. Rumah aku sblum nie telah disahkan xselamat utk diduduki akibat serangan banjir terhebat baru2 nie. Agak dasat kan bnjir t’sebut. Xpe la itu ujian dr ALLAH. Maka berhijrah la kami dr lOrong muhibbah ke taman bukit kayangan. (puh! Tgal di kayangan siuut! Hehe!)

Erm, sedih dan pilu mnguasai diri nk tgalkn rumh. Bukn takat sedih nk tgalkn rumah tp sedih jugak nk tgalkan mOderm aku keseOrgn di rumh tu. Bukn aku xnk bawak “beliau” skali, tp aku xde kmahiran utk memasang kabel intrnet di tmpat bru seska hati. Jadi t’paksa la aku tgalkn mOderm kesyangn di rumah, tnggu incik TM dtg uruskn pemindhn streamyx tu. huhu!  Stress beb idup tnpa tenet. Cm nk mereng pOn ad.  Teap pagi aku ulang alik g umh lama. Nk On9 punya pasal. And skang pon aku kat umh lama, rindu nk on9. Huhu! tp kn paling xtahan tu, sjak pindh umah bru nie aku t’paksa m’kOntrol diri, xley lagi dh mnyanyi2 dlm blik air. Malu kt jirn sebelah! *kOnOn* :)

Ada lagi part yang paling best pagi2 kat rumh baru nie, xde dah radio Mama.Fm b’kumandang. Hehe! Mama dh resign jd deejay Am krew di Mama.Fm. hik3!

Maka dengan ini b’mula la hidup baru aku di rumah baru kat tmpat baru pd thn baru. match kan. Haiiihhh harap2 dpt la aku sesuwaaai2 kn diri ak d tmpat baru tuue. huhu!

~ chaaa chiiii chOoooOow ~

^_^

thanks for reading ! jangan malu-malu nak komen tau (◕‿-)

0 00 orang sedang berbuenO:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...