03 December 2010

result Oh result !

i have a bad day!
result dh kua. sadisnya aku melihatkan result aku! disappOinted!
adOyai kenapa kah seteruk itu. semalas2 aku di kOlej dlu xpenah dpt result seteruk ini. hOw cOme?? huh!

wajah aku tatkala melihat result yang hampeh itu!

menangis2 aku tgk result aku. subjek killer yang aku takOt macam nak giler leh masOk zOn slamat. subjek yang mcm leyh target lak yang masuk gaung. aduh! :(
pengajaran beb pengajaran. next sem tOlong stadi hard Okeyh. dun play2 lagi najwa sapeeQah! mapuh keras la aku nk kejar 3 pOinter next sem. hOpe i can do dat. 

yeah chill sapeeQah chill!

U CAN DO IT!

let by gOnes be by gOnes keyh!



thanks for reading ! jangan malu-malu nak komen tau (◕‿-)

0 00 orang sedang berbuenO:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...