04 December 2010

yeehaa! akhirnya. . .


Dalam menikmati kesedihan yang melanda diri setelah melihat
result aku yang sgt 'cun' + perang dingin dengan 'my chenta',
 aku cuba membuzykan diri aku dengan melakukan aktiviti2 yang menyemakkan minda, menyerabutkan otak, m'cabar kesabaran n membazirkan tenaga aku. Aku layan moOd tunggang t'balik aku tu dengan mendengar lagu. sume lagu kat you tube aku layan (tensiOn punya pasal). Jeng3! Di situlah aku bertemu dgn satu sumber pencetus ilham utk memulakan aktiviti yg 'berfaedah' nie. jatuh cinta aku dgr lagu tu, lyric best kOt. trus aje t'ingat 'my chenta' (gedik kan, kOnon2 perang tp nk jugk rindu2an). macam biasa, lappie kesayangan aku adalh senjata utama utk melancarkan aktiviti t'sebut. Maka bermula lah episOd memilih gambar2 best utk dimasukkan ke dalam kandungan aktiviti yang aku buat nie. then mula lah aku menjadi tukang edit yang 'profesional' mengalahkan professor. huh! dekat sejam jugak ak m'buang emas aku (masa) dgn m'edit pic2 kehOrmat yang telah t'pilih. gambr dh seap. lirik lak xde. 
cari beb cari. xsush pOn sume di hujung jari. 
lyric setel! 
sO mula la aku drag phOto 1 by 1 masuk ke windOw mOvie maker. then masuk lak lagu. edit2 sket2, replace sna sini. Ouch lastly smpai la kat part yang paling m'cabar kesabaran. put the lyric intO my video. adOyai btOl2  m'cabar kesabarn, aku edit bawah, lyric kat atas lari. jenuh jugak nk set time bg lirik kua seiring dgn lagu. mujurlah aku ni penyabar orangnya. (kOnon sabar). 
setelah hmpir 6 jam kOt (3.20pm-11.30pm) - makan, mandi, sOlat, amik mama kat sekOlah, prepare dinner + publish skali...finally....taraaaa~








terhasillah video yg x diiktiraf neyh. wlpun bease2 je tp aku sgt suka. haha! hilang pulak keserabutan aku tgk video yg ad muka 'my chenta' yang sush nk cenyum bila b'gmbar tu. haha gedik2!
juling mata aku m'hadap lappie dr petang td.
tp xpe terlupa seketika kat benda2 yang bwt aku b'dukacita tuu.
heee~ Akhirnya. . . . 
 
"PERFECT TWO"

thanks for reading ! jangan malu-malu nak komen tau (◕‿-)

1 00 orang sedang berbuenO:

najat witra said...

buatkn utk ajat 1...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...