01 May 2011

2 mOre paper 2 go !


yipppiiiee ! 2 mOre paper to go !

5 paper suda aku setelkan dlm tempOh sminggu. kepala aku pOn naek biOl nk setelkan 5 paper tu.

sekarang juz fOkus kat 2 paper lagi.

InfOrmatiOn System For Biznez , agak memeningkan nak mengingat menghafal sgala macam jenis sistem. hard paper fOr me. tambah lak dengan carry mark yang xkua2 lagi. uh ! bikin aku penasaran. miss erma tOlong2 la cepat2 kuakan cary mark IS neyh.

Consumer BehaviOr ! aku ada gap one week utk buat revision 4 dis subject. hOpe i can handle it better. yeayeah !

IS and CB waiting for me, oke !

tunggu nanti aku gOreng kaw kaw !

haih ! dah xsabar bagai ni nak terbang balik umah. huuu ~

struggle capieQah ! chaiyOk2 !

WISH ME LUCK YA :)



thanks for reading ! jangan malu-malu nak komen tau (◕‿-)

0 00 orang sedang berbuenO:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...