02 May 2011

saya jadi mama ! :)

Tweet tweet ! I got a sms. From my fren perana.

“Beb ! hg neh pakai num mana? Tao dak mun da selamat bersalin? Anak boy! Aku da jadi mummy! Hehe. .”

tOink tOink ! melOmpat2 kegembiraan.
Suka nye aku, gumbiranyer aku. Macam aku lak yang dapat baby kan. syOk lebih. Bukan gitu.
Mun tu kawan baek aku. Baek baek baek. Bukan sebarang kawan. Tapi kawan terbaek.
So bila die dapat baby otomatik macam aku yg dapat baby. Hehe! Anak die anak aku juak.
Dengan x malu nye aku mengaku. Tapi husband die husband die sOrg la. Uiisshh macam xpercaya je rasa. Rasa baru semalam je aku menggilakan diri tOgether2 dgn mun. tetiba hari ni mun dh jadi mama.
whOooaa ! :)

Mun cayang ! tahniah dear. Tunggu aku balik tau ! tak sabarnya aku nak tengOk baby bOy mun.
musti cOmel like his mum la. Eh salah, musti cOmel macam aku. Hehe !

my belOved fren , cik mun :)

Baby bOy dye mesti kiut cam gini. eeee geram2 !


Chaa chii chow ^__^

thanks for reading ! jangan malu-malu nak komen tau (◕‿-)

0 00 orang sedang berbuenO:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...