24 May 2011

selamat berjuang cik najah !

Ding dOng . Assalammualaikum . . . 

Entri ni tidak lain tidak bukan hanyalah untuk mengucapkan selamat berjuang buat adik aku cik Najah Izzati yg dah melangkahkan kaki beliau ke alam baru. Tanggal 23 Mei 2011 secara rasminya beliau telah menjadi salah seorang warga siswa siswi di Kolej Matrikulasi Perlis (KMP).
"welcOme tO KMP"
camtula yang di ucapkan kepada kitOrang masa mula2 sampai kat pintu pagar KMP. Eksaited nye cik najah tu nak melangkah masuk ke alam baru. 
ini la my sis cik najah izzati :) amOi2 sukenyer dye.

aku pOn x kurang jugak, eksaited menjadi kakak mithali tOlong uruskan segala macam hal beliau. teman kan beliau register. we have to wait for our turn. berjam2 jugak. dengan panas nye. dengan lapar nye. tapi xpe cik najah, kaklong xkesah pOn. *kOnOn* :)
tengah tunggu turn nak register. aku kalu bOring, xde keje laen pOsing !

paling membuktikan aku memang kakak mithali bila aku dengan rela hati nya m'angkat beg2 beliau yang beratnya umpama mengangkat ahli sumo, dari tempat parking sampai ke hOstel.

*jarak tempat parking ke hOstel + panas terik, dah cukup untuk buat aku termengah2 sampai ternganga2 mulut + tercungap2 mengumpul oksigen.*
her hOstel.
akhirnya ! sampai di tingkat tga bilik 305.  huh!

eh, ape mOtif aku dOk citer kisah pengOrbanan aku neyh. sOri ! Out of tOpic suda. hehe !

Oke la xperlu nak cite panjang, back tO the main pOint. kepada cik najah, 

 kaklOng owez dOakan yang terbaik untuk adik kaklOng. 
duduk kat sana jangan main2. 
stadi2 gak kesihatan pOn jaga.
u have tO scOre. 
struggle habis habisan. 
manfaat kan setahun yang ada sebaik2nya. 
jangan asik nak berjalan je *itu aku*. 
jangan skip class oke ! 
jangan makan meggi *itu aku*
selalu2 jupa lecturer kalau ko xfaham. *pandai je aku, pdahal aku sndiri xbuat*
oke, habis da lecture. 
last skali we gOnna miss u ja. sunyi la umah. huhu ! sOb3 !
selamat berjuang aja !
wish u luck ! 

pssstttt . . . leteran2 kat atas ni sumenye aku cakap kat cik najah sebelum aku balik tinggalkan beliau. terhangguk2 kepala beliau dengar aku bebel macam mak nenek. hehe !

posing manja sebelum ditinggalkan.

hehe ! aku pOn nak jugak. ngada2 !

PEN OFF ^_^

thanks for reading ! jangan malu-malu nak komen tau (◕‿-)

2 00 orang sedang berbuenO:

sheikh najib said...

hahahahaha...aja comey la dlm ni...x mcm biasa...

✿ cik pieQa ✿ said...

haha ! aja memg cOmel oke. *sedapkan hti aja*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...