06 September 2011

Sungguh Aku Rindu !

rumah yang asalnya riuh rendah , huru hara seminggu lalu , dah bertukar menjadi rumah yang suram dan sunyi.

habisnya syawal ke 5, maka hilangla riuh rendah hiruk pikuk dalam rumah nie.

makan malam tinggal 3 beradik. takde gaduh2 kecoh2. 

adik aku sorang tu dah balik Matric. 

sorang lagi hero balik asrama.

sorang lagi pulak dah kembali ke sekolah tahfiz. entah bulan bila pulak die nak jejak kaki balik.

tinggal la 4 beradik je kat umah. dan bila si kecoh Aja, Ajib n Alif takde, maka tiada kekecohan di rumah.

bila sunyi macam ni, mula la cecair jernih lagi suci di mata aku ni nak mengalir keluar.

RINDU. sangat amat RINDU mereka. 






sedih pulak rasa. minggu depan dah nak fly balik. berbulan2 pulak la tak dapat jumpa korang kan :(


Pssssttttt . . .uit budak2 yang suka buat kecoh, mesti kembang kempis hidung korang menahan rasa bangga tatkala kaklong membuat pengakuan jujur yang kaklOng rindu korang. suka la tu kan. 




thanks for reading ! jangan malu-malu nak komen tau (◕‿-)

5 00 orang sedang berbuenO:

ShErA said...

tinggal jauh2 mesti rasa sunyi dan rindu...

aku said...

samela..kat umah ni pon tetibe je sunyi..huuu

difficult easy. said...

comel je. hee. :)

sifu im said...

rindu tu kan makhluk..biase lettew

cik ungu said...

rindu kat i sebenarnya kann?

tenang ye..tolong bertenang..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...