20 July 2011

Saya Dari Universiti Malaysia Sarawak

sedang aku giat berjalan-jalan , bergOlek-gOlek di blOg-blOg lain, terjumpalah aku satu segmen yang macam seronok-seronok . maka dengan penuh semangat yang berkobar-kobar lagi berjitu-jitu aku juga menurut serta dalam segmen itu
*ayat skima tunggang dan langgang adalah wajib* 

segmen apa? cekkitdaut ~

Organized by Incik Suhazli

Nama panggilan : wawa . pieQa . wapieQa *macam2 ada*
Universiti : Universiti Malaysia Sarawak
Kolej : Allamanda
Course : Ijazah Sarjana Muda Pengurusan & Pemasaran
(Faculty Of Economics and Business)

aku baru masuk tahun ke dua . sesungguhnya sangat tidak sabar untuk grad . bOleh terus kawen *gedik kan* . yeayeah !


Psssttt . . . bOleh kenal-kenal dengan blOgger UNIMAS . ^_^


thanks for reading ! jangan malu-malu nak komen tau (◕‿-)

7 00 orang sedang berbuenO:

Suhazli said...

wah jauhnye dia!!hehe..thankz ye join segmen hez!! ^^,

btw gudluck study and all the best!! =)

✿ cik pieQa ✿ said...

tu la pasal, kangar - kuching. tenkiu2 :)

Wanie said...

selamat belajar..sume 3 ke 4 tahun?

kiz said...

salam perkenalan..

✿ cik pieQa ✿ said...

wanie : 3 tahun je. nak sangat cepat2 habis. hehe !

Kiz : selamat berkawan :)

mimie saie nie said...

wah blogger Unimas hehehe ( saje je kak ika)

hehehe mimie kat umah la.. freshie tanya kat fb je

proud 2 be blogger unimas !! :)

✿ cik pieQa ✿ said...

hehe ! yeah blOgger dr unimas.
akak igt diorg dah masuk dulu. wah banyk dapat junior pasni mimi. hehe !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...